Klachten en Privacy

We streven er naar dat u zich op uw gemak en thuis voelt bij Het Zorgsteun Punt en dat u positief bent over onze dienstverlening.
Het Zorgsteun Punt doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Toch kan het zijn dat er iets gebeurt waar u niet tevreden over bent.
Natuurlijk kunt u uw klacht altijd bespreken met uw contactpersoon van Het Zorgsteun Punt, een goed gesprek kan al vaak veel oplossen.
Alle klachten worden geregistreerd en besproken met de verantwoordelijke leidinggevende.
Een klacht zien wij bij Het Zorgsteun Punt dan ook liever als een advies om de kwaliteit van zorg te verbeteren.

Ook bestaat de mogelijkheid dat u uw klacht direct kunt voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie.
Het Zorgsteun Punt is aangesloten bij de onafhankelijke klachtencommissie Klachtenportaal Zorg. Klik hier om het klachtenformulier in te vullen.
Op www.klachtenportaalzorg.nl kunt u meer lezen over de onafhankelijke klachtencommissie.


Klachtenreglement
Om te zorgen dat uw klacht zo goed mogelijk behandeld wordt is een klachtenreglement opgesteld. Hierin staat beschreven hoe u een klacht kunt indienen en hoe wij dit op zullen pakken. Uw kunt hiervoor bellen naar 026-3798742 of mailen naar info@hetzorgsteunpunt.nl

Privacyreglement:
Uiteraard kunt u ervan uit gaan dat uw persoonlijke gegevens nooit zonder toestemming aan derden worden verstrekt. Ons privacyreglement ligt ter inzage op ons kantoor.


Mocht u desondanks toch niet tevreden zijn, neemt u dan rechtstreeks contact opnemen met Quasir:
T: 085-4874012 of e-mail: bemiddeling@quasir.nl
website: www.quasir.nl

Jaarverslag klachten:
In de jaren 2015 t/m 2019 zijn er geen klachten gemeld via Quasir.
In 2020 is er bemiddeld bij 1 klacht en deze is in goede harmonie afgehandeld met betrokkenen.
In 2021 was er aanvankelijk 1 klacht ingediend via Quasir, maar deze is door de indiener weer ingetrokken. 

Back to top button